Banner 468

8 Şubat 2012 Çarşamba

Pis Yedili Özel Okullara Düşman mı?

0 yorum
 



Tv8'de yayınlanan Böyle Bir Şey Var mı? programı, Özel Okullar Birliği Başkanı Cem Gülan ve Pis Yedili dizisinin yapımcısı Gani Müjde'yi canlı yayında karşı karşıya getirdi.
Cengiz Semercioğlu ve Sema Eren'in sunduğu programda, Cem Gülan'ın önceki gün yaptığı “Pis Yedili adlı televizyon dizisi resmi liselerde okuyan gençler ile özel okullardaki öğrencileri birbirlerine düşman yapıyor” açıklaması tartışıldı.
SINIF ÇATIŞMASINI ANLATIYORUM 
Özel Okullar Birliği Başkanı Cem Gülan, “Ben Pis Yedili'nin yakın takipçisiyim. Diziyi çok da beğenerek takip ediyorum. Dizi devlet okulu öğrencileriyle özel okul öğrencilerini birbirine düşman yapıyor. Özellikle okulun yöneticisi rolündeki Ayşegül Aldinç’in devlet okulundan gelen öğrencilere davranış şekli bizim eleştiri noktamız.  Ayşegül Aldinç o kadar iyi oynuyor ki insan ister istemez etkileniyor. Ben RTÜK’ü uyarırken bir işlem yapmayacağını biliyordum. Dizi kalksa, en büyük şikâyetçi ben olurum. Sadece dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum.”
Cem Gülan’ın bu eleştirilerine ise Gani Müjde şunları söyledi: “Benim de çocuklarım özel okulda okuyor. Türkiye’de sınıflar var. Dünyada da olduğu gibi zenginler ve yoksullar var. Zenginler ve fakirler arasında çatışmalar da var. Biz de Pis Yedili'de sınıf çatışmasını anlatıyoruz. Bizim asıl meselemiz sınıf çatışması. Ben bunu anlatırken eğer birilerini üzmüşsem özür dilerim ama bizim derdimiz bu değil. Bu çatışmayı bir şekilde anlatmaktır. Sinema filmi yapmam için işsiz kalmam lazım. Yürüyen işlerim, şirketlerim var. Ankara’nın Dikmeni diye bir projem var. Ancak ne zaman çekeceğimi bilmiyorum.”

medyatava.com

Yorum Yazın

.

.